בשונה מהתחום הסיטונאי או הקמעונאי, אנו עוסקים בשירות ולא במוצרים. אופי הפעילות יכול להיות במערכת B to B או במערכת B to C; במערכת שבה הלקוחות או קהל היעד הם חברות וארגונים אחרים או במערכת שבה קהל היעד הוא לקוחות הקצה.
בחברות הנותנות שירותים, חשוב להגדיר היטב את קהל היעד, את הצרכים שלו ואת המאפיינים שלו, ולהבין מיהו מקבל השירות. מול מי פועלים. בתחום זה המילה "שירות" היא מהות הפעילות, היא הליבה. השירות הוא גם המוצר שאותו מוכרים וגם אמצעי ליצירת ממשקים עם לקוחות, לשימור לקוחות ולבניית נאמנות אצלם. לכן, השירות חייב להיות מצוין, יעיל, אמין וגם אדיב ורגוע (כולנו מעדיפים טכנאי שיש לו סבלנות על פני טכנאי עצבני וקצר רוח…)
הפעילות שלנו, בחברת I.B.Sol, היא בעיקר בשירותי טכנולוגיה ואחזקה לארגונים וחברות, כמו מעבדות שירות של חברות מחשבים, של מוצרי חשמל, של מערכות אזעקה, של מיזוג ועוד.
במילים אחרות, אנו יוצרים פתרונות טכנולוגיים חכמים למערכות השירות כדי לייעל אותן, להפוך אותן לרווחיות, לשפר את השירות ללקוחות, ליצור מעקב אמין של קשר עם לקוחות, לנהל מעקב יעיל של מספר סידורי, לשפר את היכולת שלהן לתעד קריאה בצורה יעילה, מהירה ואמינה ולתת פתרונות נכונים ללקוח.
אתם מוזמנים ללחוץ כדי לקרוא על דרכנו הייחודית.